Cartes a El Llaç nº 567

Com pot ser que una població de més de 25.000 habitants tingui un mal servei de correus i no s’hi faci res? Són ja unes quantes les queixes publicades per gent diversa i no s’hi fa absolutament res.

L’horari que fan és de dilluns a divendres de 8.30 h a 14.30 h. Resulta que si tens la sort d’estar treballant, no pots recollir cap paquet a Correos perquè els dissabtes no obren i tampoc cap tarda, ni que fos en horari reduït. No solament això: en dos mesos, han repartit cinc carters diferents a la meva zona. Uns deixen un resguard indicant l’hora que han passat, d’altres envien un SMS informant que han passat sense indicar l’hora i últimament ni resguard  ni missatge.

M’haig d’assabentar pel remitent que no m’han trobat a casa, cosa que no és certa i això indigna qualsevol. La meva feina actual comporta que una setmana treballi i una altra tingui festa, i no em moc de casa als matins esperant el paquet i no truquen, no deixen paper, no envien SMS… i aleshores m’assabento pel remitent que diuen que no m’han trobat.

Puc entendre que hi hagi gent nova, és clar que sí, com també que s’equivoquin de bústies, confonguin els números i entreguin cartes d’informació bancària o rebuts de gas o llum a altres domicilis que no toquen, i tant que sí!  Però els que ja tenim una edat no acceptem segons quines coses.

Ja n’hi ha prou de donar un servei deficient a un poble referent a la comarca.

Fins quan haurem d’estar trucant al telèfon i que ningú l’agafi? Fins quan haurem de trucar al telèfon mentre fem cua i hi ha gent que està explicant la seva sortideta de cap de setmana? Que quedi clar que hi ha gent molt vàlida també a l’oficina molinenca, però són una minoria.

Aquest particular horari de Correos fa de Molins de Rei un punt de referència, en sentit negatiu, del que no pot ser un servei al ciutadà. S’hi farà quelcom?

Joan Xambó